Heb je een vraag, suggestie of een flinke dosis liefde voor ons?

Je kunt ons op verschillende manieren bereiken:

  1. Vind het antwoord op je vraag in onze helpcenter.
  2. Een liefdesbrief sturen? Leuk! Stuur hem naar Spijkerkade 4B 1021 JS Amsterdam

We lezen alle berichten en reageren zo snel mogelijk.

Waar kan mijn cadeau naartoe?

Allereerst: dankjewel! Geweldig dat je zulke mooie resultaten hebt behaald dat je ons met cadeau’s wilt overladen. We vragen je echter ons op een andere manier te bedanken. Je maakt ons gelukkiger door het door te geven dan het terug te geven. Als je ons echt blij wilt maken, gebruik je liefde en energie om jouw gave door te geven aan anderen. Cadeau’s nemen we niet aan.

Handgeschreven kaarten en brieven lezen we uiteraard allemaal.

Klachtenprocedure

Heb je een klacht? Op deze pagina vind je onze klachtenprocedure.

Wat vervelend te horen dat je een klacht hebt. We horen graag meer van je en maken het graag goed. Volg hiervoor onderstaande stappen. Neem vooral contact met ons op als je hier vragen over hebt.

  1. Indien je een klacht hebt over een dienst van 365 Dagen Succesvol of een van de trainers, dien je deze schriftelijk in bij ons support team via het e-mailadres: support@365dagensuccesvol.nl. Iedere klacht wordt vertrouwelijk behandeld. 
  2. Uiterlijk binnen één week krijg je van ons een bevestiging van ontvangst.
  3. Wij onderzoeken de klacht en uiterlijk binnen vier weken nemen wij persoonlijk contact met je op en zorgen wij voor de afhandeling van je klacht.
  4. Mocht de klacht binnen vastgestelde termijn niet zijn afgehandeld en mocht er een langere tijd nodig zijn om onderzoek te doen, dan stellen we je hiervan binnen een week op de hoogte met reden en een indicatie wanneer verwacht wordt uitsluitsel te kunnen geven.

Mochten wij ondanks zorgvuldigheid toch niet tot een oplossing komen dan kun je je klacht voorleggen bij de Geschillencommissie . Uitspraak van deze onafhankelijke derde is voor 365 Dagen Succesvol B.v  bindend. Eventuele consequenties worden door 365 Dagen Succesvol snel afgehandeld. Klachten worden geregistreerd en 24 maanden bewaard.

De Geschillencommissie

Als lid van de NRTO is 365 Dagen Succesvol B.V. aangesloten bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is ingesteld om in geval van een geschil tussen de deelnemer en aanbieder een uitspraak te doen die bindend is voor beide partijen. Er kan pas beroep op de Geschillencommissie worden gedaan als de interne klachtenprocedure bij de aanbieder is doorlopen zonder dat dit tot een oplossing heeft geleid. Bij de behandeling van een geschil door de onafhankelijke Geschillencommissie staan de Algemene Voorwaarden van 365 Dagen Succesvol en de Gedragscode van de NRTO bij de uitspraak centraal.Voor meer informatie over de kosten, die zijn verbonden aan het voorleggen van een geschil aan de Geschillencommissie verwijzen wij je graag naar de website van de Geschillencommissie.